Odpowiedzi

2009-11-13T14:21:29+01:00
Zakochaj się . ja się zakochałam i cały czas płacze.
ale możesz także wsadzić palec do oka i łezka pójdzie.
2 4 2
2009-11-13T14:22:41+01:00
1. najpierw pomyśl o czymś przykrym co cię spotkało
2. połórz się na łożku
3. przytul do poduszki
4. płacz
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:25:10+01:00
Po pierwsze musisz się bardzo mocno skupić i wydobyć z siebie wszytskie złe emocje. Następnie połóż się na łóżku i zacznij mysleć o czymś co sprawia Ci ból. Gdy będzie o tym myślał w pewnej chwili zauważysz pewną kroplę która wykluwa się pomału z Twojego oka. Nie zatrzymuj uczyć. Myśl o tym dalej. Potem zobaczysz mnóstwo takich kropel... xD

My w szkole jakos tak to pisaliśmy ;p
1 5 1