Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:36:56+01:00
Wirus ebola-wirus,wykryty po raz pierwszy w Afryce.Materiał genetyczny stanowi jednoniciowe nonsensowne RNA.Podobnie jak wirus Marburg przypomina poskręcaną pałeczke,ale wykazuje odmienność antygenową.Ebola zbudowana jest z 7 białek,z których nie przebadano jeszcze 4,a co najmniej jedno z nich jest odpowiedzialne za supresję(spowolnienie)działania układu immunologicznego.
2009-11-13T18:09:46+01:00
Wirus ebola-wirus,wykryty po raz pierwszy w Afryce.Materiał genetyczny stanowi jednoniciowe nonsensowne RNA.Podobnie jak wirus Marburg przypomina poskręcaną pałeczke,ale wykazuje odmienność antygenową.Ebola zbudowana jest z 7 białek,z których nie przebadano jeszcze 4,a co najmniej jedno z nich jest odpowiedzialne za supresję(spowolnienie)działania układu immunologicznego.
1 1 1