Mam do zrobienia 3 zadanka z matematyki. :) Za to 16 pkt.

[ ] - puste miejsce na odpowiedni ułamek, lub liczbę.

W puste miejsce [ ] wpisz odpowiednią liczbę:

a) 2 i 3/5 + [ ] = 3
[ ] + 5/8 = 1

b) 1 i 1/3 + [ ] = 5 i 1/3
[ ] + 2 i 2/5 = 6 i 2/5

c) 6 - [ ] = 5 i 2/3
2 - [ ] = 1 i 3/4

d) 4 i 2/3 - [ ] = 2
8 i 1/2 - [ ] = 5




3

Odpowiedzi

2009-11-13T14:32:22+01:00
A) 2 i 3/5 + [ 2/5] = 3
[3/8 ] + 5/8 = 1

b) 1 i 1/3 + [ 4] = 5 i 1/3
[4 ] + 2 i 2/5 = 6 i 2/5

c) 6 - [ 1/3] = 5 i 2/3
2 - [1/4 ] = 1 i 3/4

d) 4 i 2/3 - [ 2 i 2/3] = 2
8 i 1/2 - [ 3 i 1/2] = 5
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:32:35+01:00
A) 2 i 3/5 + [ 2/5] = 3
[ 3/8] + 5/8 = 1

b) 1 i 1/3 + [ 4] = 5 i 1/3
[4 ] + 2 i 2/5 = 6 i 2/5

c) 6 - [ 1/3] = 5 i 2/3
2 - [1/4 ] = 1 i 3/4

d) 4 i 2/3 - [2 i 2/3 ] = 2
8 i 1/2 - [ 3 i 1/2] = 5
1 4 1
2009-11-13T14:32:51+01:00
A)2/5
3/8

b)4
4

c)1/3
1/4

d)2 i 2/3
3 i 1/2