1)z 25 zadan uczen zrobil 18 zadan poprawnie,pozostale zle.jaki % zadan uczen zrobil zle ?
a)25% b)26% c)28% d)30%
2) odsetki od kwoty 800 euro po pol roki wynosily 12 euro .na jaki procent w stusunku rocznym wplacono do banku te kwote??
a)5% b)3% c)4% d)6%
prosze o pomoc

3

Odpowiedzi

2009-11-13T14:49:44+01:00
1)25-18=7
7/25 *100%=28%
Odp.C.

2)12*2=24
24/800 *100%=3%
Odp.B.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:49:51+01:00
Zad.1
18/25*100%=72%
żle 100%-72%=28% zatem C
Zad.2
800----100%
12-----x

800x=12*100%
x=1,5%

2*1,5=3% zatem B
2009-11-13T14:54:59+01:00
Zad.1]25-18=7-tyle zadań zrobił żle teraz tak:25zadań=100% a 7zadań =x% .czyli x=7×100:25=28% odpowiedz c jest poprawna zad.2]800+½×0,01x×800=812→800+4x=812→4x=12→x=3% odp.b jest poprawna-pozdrawiam