Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:49:44+01:00
Myśle, że s. Amata miała na myśli to by Ewa nie szukała swoich korzeni gdyż jeśli ona przy swoich staraniach ich nie znalazła Ewa także nie ma szans. Radzi dziewczynie by żyła swoim życiem takim jakie ma. By pogodziła sie z tym że nie ma rodziców ani żadnych innych krewnych. Przełożona chce by Ewa nie marnowała swego życia na poszukiwania, chce by się rozwijała i nie zamartwiała. Ma po prostu pieknie życ.

11 3 11
2009-11-13T14:50:31+01:00
Że trzeba pięknie żyć póki mamy to życie, cieszyć się nim i dobrze wykorzystać wolną chwilę. ;)
5 2 5
2009-11-13T14:53:06+01:00
Zdanie po prostu pieknie zyj rozumiem jako ze trzeba zyc z dnia na dzień ,niczym sie nie przejmowac a przy tym byc miłym dla wszystkich
3 5 3