Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T15:00:19+01:00
Z niejednego pieca chleb jadać

chleb powszedni

potrzebny jak chleb

nie będzie chleba z tej mąki

ciężki kawałek chleba

lekki chleb

iść na swój chleb

iść po proszonym chlebie
1 5 1
2009-11-13T15:00:35+01:00
Z niejednego pieca chleb jadać
chleb powszedni
potrzebny jak chleb
nie będzie chleba z tej mąki
ciężki kawałek chleba
lekki chleb
iść na swój chleb
iść po proszonym chlebie
dla chleba
zjadacz chleba/zjadacze chleba
2009-11-13T15:00:59+01:00
Chleb powszedni -cos zwyczjnego
ciezki kawalek chleba - praca wymagajaca duzego wysilku
jesc chleb z niejednego pieca - byc doswiadczonym