Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T15:03:07+01:00
Kochany Święty Mikołaju.
Jestem już duża, mam(wiek) lat, ale nadal mocno w Ciebie wierzę. Nie będę prosić Cię o prezenty, bynajmniej nie dla mnie. Bardzo kocham moich rodziców i chciałabym aby w tym roku to Oni coś dostali. Oni zawsze są dla mnie wyrozumiali, pomocni, kochający i wiem, że nie wszyscy mają tak dobrych rodziców.
Więc byłoby bardzo fajnie gdyby coś od Ciebie dostali...
Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku i że masz siłę aby w tym roku obdarować wszystkie grzeczne i potrzebujące dzieci upominkami.
Serdecznie pozdrawiam i całuję,(imię)
2009-11-13T15:29:09+01:00
Kochany Mikołaju!

Na wstępie mojego listu serdecznie Cię pozdrawiam. W tym roku starałam się być grzeczna i miła dla wszystkich. Wypełniłam swoje postanowienie. Chciałambym abyś przyniósł mi lalkę (możesz napisać coś innego ja dałam tylko przykład) którą zawsze chciałam. Mam nadzieję, że przyniesiesz mi tą lalkę. Na końcu mojego listu chcę napisać, że nawet gdy mi jej nie przyniesiesz to i tak dalej będę grzeczna, ponieważ nie robie tego dla lalki tylko dla tego, że lubię uszczęśliwiać innych.


Mam nadzieję, że Ci się spodoba ;))