Odpowiedzi

2009-11-13T15:09:45+01:00
+odp dokładnie zjedzą 2240kg co w zaokrągleniu do setek wynosi 2200 kg czyli 22 kwintale
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T15:37:44+01:00
1 kwintal=100kg
20 kwintali = 2000kg kwintal=q

20q/50dni=0.4q 0.4q-- tyle owsa zje 15 koni przez jeden dzień
jeden koń dziennie zjada 0.026667q owsa czyli 2.666667kg

2.666667*35koni*24dni=93.333345*24=2240kg
2240kg/100=22.40q
Odp. 35 koni w ciągu 24 dni zje 2240 kg owsa czyli 22.40q.
1 1 1