Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T15:37:49+01:00
Nie wiem o jaką chodzi wiarę,ale jeśli o chrześcijańską to:(podam w punktach ,a ty zrób z tego notatkę)
1) Opierają się na wierzeniu w Boga.
2) Na zmartwychwstaniu Chrystusa.
3)Na Kościele powszechnym.
4)Na uczestnictwie na Mszy.Św.
5)Aby godnie wierzyć w Jezusa trzeba pomagac innym modlić się podac ręke na zgode i życ w szczęściu.
Pozdarwiam

1 5 1
2009-11-13T15:56:41+01:00
Ludzię opierają swoją wiarę w Boga na różnych argumentach.
Można je wymienić:
- Cudy Boże na całym świecie.
- Mądre opowiadania z Bibilii
- Czasami z strachu że może nic nie być po śmierci(wnioskują że lepiej wierzyć w COŚ)
- Bywa też z dobrego wychowania