Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T15:20:16+01:00
Materiały włókiennicze, obok skór naturalnych i materiałów skóropodobnych, stanowią ważną grupę surowców podstawowych i pomocniczych dla przemysłu obuwniczego.
Są one stosowane na wierzchy, podszewki, międzypodszewki cholewek obuwia. Materiały tekstylne mogą stanowić w całości cholewkę obuwia lub występować w kombinacji z innymi materiałami, najczęściej skóropodobnymi, rzadziej skórą naturalna. Są one stosowane na różne asortymenty obuwia całotekstylnego, np. obuwie sportowe, obuwie domowe; w przypadku wyjściowego mogą to być: czółenka, baleriny, galanterki, itp.
Ponadto w obuwiu z wierzchami ze skór naturalnych czy materiałów skóropodobnych, bardzo często materiały włókiennicze różnią się między sobą zastosowanym surowcem, struktura, techniką wytwarzania, wykończeniem, właściwościami i przeznaczeniem.
Materiały włókiennicze, ze względu na ich strukturę i technikę wytwarzania, podzielić można na trzy podstawowe rodzaje — tkaniny — dzianiny — wyroby nietkane.
51 4 51
2009-11-13T15:20:15+01:00
Len, bawełna,
len- miękki materiał
bawełna-najczęściej uzywany materiał na świecie
2 1 2