Napisz, jak postapisz w następujących przypadkach :

1. Podczas pracy w ogrodzie mama zraniła się nożem w rękę . Rana nie jest rozległa , ale głęboka.
2.Na lekcji wychowania fizycznego kolega nagle dostaje krwotoku z nosa.
3.Grając w piłkę na boisku, upadasz i ocierasz sobie skórę na kolanie .
Otarcienie jest głębokie , alae dość rozległe.

3

Odpowiedzi

2009-11-13T15:22:49+01:00
1.biegnę do domu po bandaż i dezyfekuje
2. biegne do pani i prowadzę kolegę do pielęgniarki
3.podchodzę z tym do pani, która prowadzi mnie do pielęgniarki.lub podchodzę do kolegi który zanosi mnie do domu
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T15:24:10+01:00
1. polać wodą utlenioną, zabandażowac i do szpitala.
2. Posadzić go lekko pochylając do przodu by krew się nie cofnęła.
3. Iśc do domu, przepłukać dwa razy wodą utlenioną i założyć plaster lub bandaż (jeżeli rana jest dość duża).
1 5 1
2009-11-13T16:40:02+01:00
1 polać wodą utlenioną i przykleić plaster
2 odchylić głowę do przodu
3 polać wodą utlenioną i przykleić piaster
1 2 1