Podobaja mi sie takie spokojne piosenki nawet troche o miłości albo takie które mają ładne słowa itp. po polsku.
lubię np. jak śpiewa wiktoria katajew studnię życzen albo małą księżkiczkę(wiktorii katajew). fajna jest tez iga porada mały książe i róża.
szukam podobnych piosenek do takich albo jeszcze ładniejszych.
prosze o pomoc:*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T15:47:05+01:00
1. Karolina Kozak - Razem zestarzejemy się
2. Kasia Cerekwicka - Ostatnia szansa
3. Brodka - Miał być ślub
4. Dorota Miśkiewicz - Poza czasem
5. Ewa Bem - Kocham i nie kocham Cię
6. Joanna Lewandowska - Takim być
7. Justyna Steczkowska - Tu i tu
8. Ada Gostkowska - Ty (feat. K. Kolberger)
9. Basia Stępniak-Wilk - Bombonierka (duet z Grzegorzem Turnauem)
10. Krystyna Stańko - Mój drogi panie
11. Kasia Nosowska - Zielono mi
12. Katarzyna Groniec - Libertango
13. Edyta Geppert - Cień księżyca
14. Kasia Rodowicz - Będę?
15. Anita Lipnicka - Moje oczy są zielone
16. Ania - Inna
17. Maria Peszek - Miły mój
18. Małgorzata Ostrowska - Sami, tak sami
CD 2:
1. Edyta Górniak - List
2. Sistars - Skąd ja cię mam
3. Kasia Kowalska - Bezpowrotnie
4. Urszula - Na sen
5. Goya - Mój?
6. De Su - Życie cudem jest
7. Patrycja Kosiarkiewicz - Za darmo nic
8. Łyczacza - Din di ri don
9. Anna Serafińska - Ludzkie gadanie
10. Renata Przemyk - Babę zesłał Bóg
11. Joanna Słowińska - Możesz być
12. Martyna Jakubowicz - W domach z betonu nie ma wolnej miłości
13. Edyta Bartosiewicz - Dziecko
14. Farba - Chcę tu zostać
15. Sylwia Wiśniewska - 12 łez
16. Natalia Kukulska - Im więcej ciebie tym mniej
17. Beata Bartelik - Sen na pogodne dni
18. Maanam - To tylko tango
19. Varius Manx - Zanim zrozumiesz




POLECAM.
1 5 1
2009-11-13T15:49:13+01:00
Mnie się bardzo podoba piosenka pt."Brakuje mi Ciebie" STOK
o prócz tego to fajne są jeszcze:
- Verba- Młode wilki
- Verba- Noc mówi dobranoc
-Farba "Chcę tu zostać"
1 2 1
2009-11-13T15:49:33+01:00
Krzysztof Krawczyk i Edyta Bartosiewicz - Trudno tak,Ira - Bezsenni,
Bracia - Niczego więcej,Nora Jones - Come away with me,Kate Ryan - Voyage Voyage,Sandra - Kiedy Proszę feat. Peja,Łukasz Zagrobelny - Nieprawda,50 Cent - Ayo Technology,Tatiana Okupnik - Keep It On The Low,Maximo Park - Girls Who Play Guitars,Mix Age - Tak kocham Ciebie,KT Tunstall - Hold On...