Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T15:48:00+01:00
Najczęściej i najbardziej zanieczyszczają atmosferę: dwutlenek węgla, dwutlenek siarki, tlenki azotu oraz pyły.
źródłami zanieczyszczeń powietrza są m.in.:

chemiczna konwersja paliw,
wydobycie i transport surowców,
przemysł chemiczny,
przemysł rafineryjny,
przemysł metalurgiczny,
cementownie,
składowiska surowców i odpadów,
motoryzacja.
Naturalne źródła zanieczyszczeń powietrza to:

wybuchy wulkanów,
erozja wietrzna skał,
pożary lasów i stepów,
pył kosmiczny,
niektóre procesy biologiczne.

skutki:
kwaśny deszcz
smog
dziura ozonowa
efekt cieplarniany.

licze na najlepsze ...
pozdrawiam:*
105 4 105
2009-11-13T15:48:05+01:00
Źródła :
-wybuchy wulkanów
-pożar lasów
-motoryzacja
-przemysł chemiczny
-przemysł energetyczny
-przemysł transportowy

Skutki:
-kwaśne deszcze
-efekt cieplarniany
-dziura ozonowa
43 4 43
2009-11-13T15:48:37+01:00
Zanieczyszczenie powietrza jest bardzo nam znane bo dziennie widzimy ludzi idacych palących albo zjedza cos i wyzucahja...np idzie kobieta i wyrzuca papierosa a za godzine caly las spalony i szkodliwy dym sie wydziela...przykład drugi idzie dziecko wyrzuca kanapke ten przykład jest moze mniej szkodliwy ale równiez bo chleb ulegnie plesni i tak samo toksycznosc sie wydziela...
21 3 21