Odpowiedzi

2009-11-13T15:52:28+01:00
1 wieża Eiffla
2 Luwr
3 Notre dame, Opera Bastylii
4 Pere Lachaise (cmentarz w paryżu), dzielnica Paryża Montmartr
5 Plac Vendome (Paryż), Łuk Triumfalny (Paryż - Pola Elizejskie)
6 rejs po Sekwanie
7 Marsylia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:03:05+01:00
Pierwszy dzień wycieczki poświęcony jest na odpoczynek po podróży oraz zwiedzenie Luwr
Drugiego dnia proponujemy zobaczenie na żywo i wejście na arcydzieło inżyniera Gustawa Eiffla -Wieżę Eiffla
Trzeci dzień poświęcimy zwiedzeniu katedry Notre-Dame
Czwartego dnia zobaczymy, że Paryż to nie tylko wieża Eiffla, Luwr i bulwary. W dwudziestej dzielnicy zachowała się autentyczna wieś. Z kolei w dzielnicy Belleville zaskoczą nas egzotyczne klimaty: to skupisko imigrantów z całego świata, mieszanina wpływów chińskich, wietnamskich, żydowskich, muzułmańskich i zachodnioafrykańskich.
Piątego dnia zapraszamy do odwiedzenia Pałacu i Parku w Wersalu
Szóstego dnia zobaczymy Łuk Triumfalny (Paryż - Pola Elizejskie) oraz Plac Vendome
Siódmy dzień, kończący naszą wycieczkę dostarczy nam niezapomnianych wrażeń podczas rejsu po Sekwanie

[wg. mnie należy to trochę rozbudować]
2009-11-13T16:09:48+01:00
Hmn ...
1wieża Eiffla
2Notre dame, Opera Bastylii
Bazylika Notre-Dame de Fourvière
Bazylika Saint-Denis
Pałac wersalski

jest tam też wiele katedr więc możesz je uwzględnić np. Rouen, Soissons