Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:54:35+01:00
2009-11-13T16:57:15+01:00
Bombkę można zrobić na różne sposoby:
ja bym ci poradziła bombkę - jak zaczynasz to jakaś prostsza np. kwiatki, szlaczki
jak już więcej umiesz to jakaś choinka
albo
kominek i widać wór świętego mikołaja wrzucającego prezenty
jak mocno umiesz robić takie coś to jakieś renifery, wóz, wory, święty mikołaj, gwiazdy, niebo - takie coś
2009-11-13T18:33:21+01:00
Możesz bombkę ozdobić czym chcesz na przykład jakimiś wzorami typu zygzaki kółeczka itp. Pamiętaj, że nauczyciel będzie zwracał szczególną uwagę na pomysłowość i estetykę. Możesz również spróbować narysować na bombce Św. Mikołaja lub po prostu choinkę. Mogą to być też prezenty ;)