Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T15:51:40+01:00
Represja, wyparcie, niezależne od woli i świadomości usunięcie z pamięci szczególnie przykrych, wstydliwych lub bolesnych wydarzeń, pragnień i dążeń, np. prowokujących konflikt moralny; psychologiczny mechanizm obronny.

11 3 11
2009-11-13T15:52:20+01:00
W histori Represja
to Inaczej kara, odwet za bunt.
lub....represja to... wyparcie, niezależne od woli i świadomości i usunięcie z pamięci szczególnie przykrych lub wstydliwych, bolesnych wydarzeń, pragnień i dążeń.
7 5 7