Podobaja mi sie takie spokojne piosenki nawet troche o miłości albo takie które mają ładne słowa itp. po polsku.
lubię np. jak śpiewa wiktoria katajew studnię życzen albo małą księżkiczkę(wiktorii katajew). fajna jest tez iga porada mały książe i róża.
NAJLEPIEJ ŻEBY ŚPIEWAŁA TO KOBIETA(NO ALBO DZIEWCZYNA)
ALE NAPRAWDE ŁADNE W WYKONANIU MĘŻCZYZNY TEZ MILE WIDZIANE.

PIOSENKI PO POLSKU

3

Odpowiedzi

2009-11-13T15:57:09+01:00
Edyta Górniak- To nie ja byłam Ewą
Paulla- Od dziś
Doda- Znak pokoju
Natalia Lesz- Coś za coś( to już troche szybsze)
Doda- Nie zawiedź mnie
Kasia Kowalska- Maskarada, Spowiedź

P.S. Myśle, że przypadną Ci do gustu:)
2009-11-13T15:57:38+01:00
Zespół FEEL-no kochaj mnie -polecam goraco-bardzo romantyczne
Marina łuczenko-please dont leave me here-ale to po angielsku to nie;))
Tomasz Karolak-nie zostawiaj mnie

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:04:28+01:00
Karolina Kozak - Miłość na wybiegu
Jula & Tłoku - Zostań
Ashley - Dwa serca
Gosia Andrzejewicz-Zanim Powiesz