Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:09:23+01:00
ZAD1.
jeśli musisz w sekundach:
Dane:
t = 4h = 14400s
U = 1000V
I = 1000A

Szukane:
W = ?

W = U * I * t
W= 1000V * 1000A * 14400s
W = 14 400 000 000J

jeśli nie musisz w sekundach:
Dane:
t = 4h
U = 1000V
I = 1000A

Szukane:
W=?
W=U*I*t
W = 1000V * 1000A * 4h
W= 4 000 000J.

ZAD2.
jeśli nie musisz w sekundach
Dane:
t = 20min
U = 1000V
I = 1000A

Szukane:
W=?

W = 1000V * 1000A * 20min
W = 20 000 000 J

jeśli musisz w sekundach:
Dane:
t = 20 min = 1200s
U = 1000V
I=1000A

Szukane:
W=?

W=U*I*t
W = 1000V * 1000A * 1200s
W= 1 200 000 000J
2009-11-13T16:12:41+01:00
T=4h
U=1000V
I=1000A
P=1000A×1000V=1000000W
4h=240min=14400s
W=P×t
W=1000000W×14400s=14400000000J=14400000kJ
Fajne zadanie tolko za dużo tych zer,xD