Odpowiedzi

2009-11-13T16:07:13+01:00
A) Różnica to 4 min.
b) Różnica to 5 min.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:07:35+01:00
A) 37-21=16 (są po tej samej stronie E więc odejmujemy od większej mniejszą)
16×4=64
64÷60= 1 godz i 4 min.
[w Warszawie będzie 1:04 wcześniej niż w Moskwie, w Moskwie będzie 1:04 później niż w Warszawie]

b)21+9=30 (są po różnych stronach W E więc dodajemy)
30×4=120
120÷60= 2 godz.

[w Warszawie będzie 2 godz. później niż w Lizbonie, w Lizbonie będzie 2 godz. wcześniej niż w Warszawie]
3 5 3
2009-11-13T16:07:31+01:00
37 stopni - 21 stopni = 16 stopni
1 stopień = 4 minuty więc :
16×4=64 minuty

21 st. - 9 st. = 12 stopni
1 stopień = 4 minuty więć :
12 × 4 = 48 minut
1 4 1