Odpowiedzi

2009-11-13T16:30:25+01:00
1
a) siły równoważące
b) równoważą sie

2
większą wartość ma siła wyporu
6 2 6
2009-11-13T16:31:37+01:00
1.
a) siła działająca na klocek - grawitacja

b) tak

7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:32:08+01:00
A) ciezar ciala skierowany w dol oraz sila naciagu nici (w gore)...
sily rownowaza sie poniewaz cialo pozostaje w spoczynku wzg. Ziemii.
b) sila wyporu ma wieksza wartosc.
12 4 12