Wpisz 7 różnych określeń związanych tematycznie z zagrozeniami naturalnymi, rozpoczynających sie od kolejnych liter nizej podanego wyrazu.
H......................
U......................
R......................
A......................
G......................
A......................
N......................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:16:08+01:00
H Huragan
U utylizacja wód kopalnianych oraz powtórne wtłaczanie tych wód do górotworu
R radioaktywne substancje
A amosyt
G gruntowne zanieczyszczenia wód
A azbest
N Niskie temperatury
2009-11-13T17:50:29+01:00
Halny
Upał
Ruchy tektoniczne
Awarie
Grad
Atak
Nawozy
2009-11-13T19:05:56+01:00
Huragany,utylizacja śmieci,radioaktywne odpady,atmosfera zatruwana przez freon,gazy,ataki owadów,nagłe załamanie pogody.