Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:19:00+01:00
Liczby mieszkańców polski,czech,słowacji są w stosunku 390:103:54. Różnica liczby mieszkańców w Czechach i słowacji jest równa 4,9 mln osób. Ilu mieszkańców jest w każdym z tych krajów.
390x+103x+54x=547x
547x+4900000=596x
596x-547x=4900000
49x=4900000
x=100000
390x=39000000=39mln (Polska)
103x=10300000=10,3mln (Czechy)
54x=5400000=5,4mln (Słowacja)
2009-11-13T16:34:22+01:00
103-54=49

49-4 900 000
1-100 000

390*100 000= 39 000 000-liczba mieszkancow Polski
103*100 000=10 300 000-liczba mieszkancow Czech
54*100 000=5 400 000-liczba mieszkancos Slowacji