Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:24:06+01:00
Miałem identyczne zadanie na lekcji, tylko, ze z narciarzem który się rozpędzil i wjeżdża pod górę. Nie potrafie tego objaśnic, ale mam wzór wraz z wynikiem:

S = (V₀²) / [ 2g( sinα + fk cosα)] = 100m²/s² / [2g * (0,5 + 2,598)] = 16,14 m

fk - to współczynnik tarcia kinetycznego
V₀ - to predkośc początkowa
2009-11-13T16:27:02+01:00
Maiłem to i facetka powiedziała tak:

S = (V₀²) / [ 2g( sinα + fk cosα)] = 100m²/s² / [2g * (0,5 + 2,598)] = 16,14 m

V₀- predkosc poczatkowa
fk-tarcie kinetyczne