Ułóż krótką notatkę o sobie:

Cześć mam na imię Ania i mieszkam w Katowicach.
Mam 16 lat.
Moim językiem ojczystym jest język polski.
Moje języki obce to niemiecki i angielski.
Moim ulubionym przedmiotem jest język polski.
Bardzo lubię zwierzęta.


Coś w tym stylu:)to ma być taka podstawowa prezentacja tylko nie wiedziałam jak to sformułować jak ktoś ma lepszy pomysł to niech napisze po polsku i na niemiecki przełoży będę bardzo wdzięczna!!!:)

3

Odpowiedzi

2009-11-13T16:11:57+01:00
Cześć mam na imię Ania i mieszkam w Katowicach.
Mam 16 lat.
Moim językiem ojczystym jest język polski.
Moje języki obce to niemiecki i angielski.
Moim ulubionym przedmiotem jest język polski.
Bardzo lubię zwierzęta.



Hallo, mein Name ist Anna und ich wohne in Katowice. Ich bin 16 Jahre alt. Meine Muttersprache ist Polnisch. Meine Sprachen sind Deutsch und Englisch. Mein Lieblingsfach ist Polnisch. Ich mag Tiere.
2 3 2
2009-11-13T16:14:43+01:00
Hallo! Ich heiBe Ania und ich wohne in Katowice.
Ich habe sechzehn Jahre alt.
Mein Muttersprache ist Polnisch.
Meine Fremdsprachen sind Deutsch und Englisch.
Ich mag Tiere sehr.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:17:12+01:00
Hallo. Ich heiBe Anna und ich bin 16 Jahre alt. Ich wohne im Polen. Ich wohne im KopernikstraBe im Warschau. Ich spreche auf Polisch, weil das mein Muttersprache ist. Ich lerne mich zwei Fremdsprache. Deutsch und Englisch. Mein Lieblingsfach ist Mathematik. Ich mag sehr Tiere.

Cześć. Mam na imię Ania i mam 16 lat. Mieszkam w Polsce. Miszkam na ulicy Kopernika w Warszawie. Mówię po polsku, ponieważ jest to mój jezyk ojczysty. Uczę się dwóch języków. Niemieckiego i angielskiego. Mój ulubiony przedmiot to matematyka. Bardzo lubię zwierzęta.

;)).
1 5 1