Odpowiedzi

2009-11-13T16:10:59+01:00
Bez drzew i parków miasta były by szare i zanieszczyszczone a jak są to miasto jest zielone
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:12:39+01:00
Lasy i parki to płuca miast ponieważ one przetwrzają dwutlenek węgla który powstaje ze spalin samochodowych, fabryk i zamieniają go na niezbędny nam do życia tlen
2009-11-13T16:12:47+01:00
Lasy i parki dostarczaja nam tlenu niezbędnego do życia