Odpowiedzi

2009-11-13T16:37:35+01:00
Oddyse jest eposem ponieważ :
-występuje narrator wszechwiedzący
-jest wierszowana
-mówi o wielkich bohaterach
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:29:01+01:00
Fragment opowiadający o Odyseuszu jest EPOSEM, ponieważ :

* jest to dzieło literackie o dużych rozmiarach należące do epiki ;

* zbudowane jest an ważnych wydarzeniach dla danego narodu ( historycznych lub też fikcyjnych ) ;

* wyróżnia się dużą ilością wątków, miejsc akcji jak i również bohaterów.

: )
1 5 1