Wpisz 6 roznych okreslen zwiazanych tematycznie z zagrozeniami czasu pokoju wynikajacymi z dzialalnosci czlowieka( wyłącznie nazwy własne).Pozpoczynaj od kolejnych liter nizej podanego wyrazu.
Ś.....................
C.....................
I......................
E.....................
K.....................
I......................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:21:35+01:00
Ścieki(zatrucie wód pitnych)
cieplarniany efekt
infekcja ińską grypą
elektrowni jądrowej wybuch
kolizja samochodowa
iluminacja ognia
1 5 1
2009-11-13T17:49:05+01:00
Śmieci
Chemizacja
Indie
Eksplozje
Katastrofy
Irygacja
3 3 3