Odpowiedzi

2009-11-13T16:13:34+01:00
Dla zdrowia, nie zanieczyszcza środowiska, tańsze,
1 5 1
2009-11-13T16:15:35+01:00
Podróżowanie rowerem ma wiecej zalet ponieważ:
1. Jest zdrowe
2. Możemy wjechac w miejsca w które samochodem się nie da.
3. Z łatwością omijamy korki drogowe.
4. Jest to ekonomiczne, ponieważ nie musimy płacić za paliwo
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:16:38+01:00
-nie zanieczyszczamy środowiska
-poprawiamy kondycję
-oszczędzasz pieniądze
-samochody częściej niż rowery powodują wypadki
1 5 1