Odpowiedzi

2009-11-13T16:15:42+01:00
RÓŻA-KOBIETA,PIĘKNO
BAOBAB-NAZIZM,HITLER
ŻMIJA-(ZAPOMNIAŁAM)
WĘDRÓWKI MAŁEGO KSIĘCIA PO PLANECIE-ŻYCIE,POSZUKIWANIE PRZYJACIÓŁ
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:16:47+01:00
LIS- inteligencja, wiedza o życiu, trudna do oswojenia nieufność

BAOBAB- zło, nie zniszczone w zarodku stanie się potęgą zagrażającą ogólnemu porządkowi

STUDNIA - marzenia, które motywują do działania, zrealizowane przynoszą pełnię szczęścia

ŻMIJA - moce tajemne, wiedza o sprawach ostatecznych, losie, śmierci


COŚ TAKIEGO :)
14 4 14
2009-11-13T17:54:22+01:00
Róża-kobiecość, duma,
baobab-zło
żmija-śmierć,
wędrówki małego księcia po planetach-poszukiwanie przyjaciół,
(i tak na marginesie:
lis-przyjaźń,
pustynia-samotność
mieszkańcy planet-wady dorosłości)
6 4 6