Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:22:17+01:00
20000*1cm=20000cm
20000*5,5cm=110,0000
20000*0,3=6000
20000*10,3cm=206,000cm
to jest dobrze sama miałam podobne :)
pozdrowionka:)
2009-11-13T18:29:46+01:00
20000*1cm=20000cm
20000*5,5cm=110,0000
20000*0,3=6000
20000*10,3cm=206,000cm
  • ayla
  • Początkujący
2009-11-18T11:53:45+01:00
Skala 1:200 000 czyli 1cm na mapie odpowiada 200 000cm w rzeczywistości
200 000cm=2000m=2km
a)1cm=2km
b)5,5cm=5,5cm*2km=11km
c)1cm to 10mm
3mm to 0,3cm
0,3cm*2km=0,6km
d)10,3cm=10,3*2=20,6km