Wpisz nad strzalkami odpowiednie pojecia wybrane z ramki.

skraplanie,topnienie,resublimacja,parowanie,krzepniecie,sublimacja

a) lod ---------> woda----------> para wodna
b) woda ----------------> lod ----------------->para wodna
c) para wodna ------------------> woda
d) para wodna ------------------> lód

2

Odpowiedzi

2009-11-13T16:22:46+01:00
A)pierwsze to topnienie , drugie to parowanie
b)pierwsze to krzepnięcie, drugie to sublimacja
c)skraplanie
d)resublimacja
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:51:56+01:00
1) topnienie
2) parowanie
3) krzepniecie
4) sublimacja
5) skraplanie
6) resublimacja mam nadzieje ze dobrze ;p ;**
47 4 47