Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:24:57+01:00
45stopni+45stopni=90stopni
180stopni-90stopni=90stopni<---------kąt górny

45:2=22,5 stopnia
2razy22,5=45stopni
180-45=135stopni<--------1 kąt o wierzchołku o

90:2=45stopni
45+22,5=67,5stopnia
180-67,5=112,5 stopnia<-------2kąty o wierzchołku o





nie wiem czy dobrze ale staralam sie pomoc ;]
10 4 10
2009-11-13T16:37:15+01:00
45stopni+45stopni=90stopni
180stopni-90stopni=90stopni<---------kąt górny
a ten drugi ma 45stopni
ponieważ
90stopni +45stopni=135stopni
180stopni - 135stopni=45stopni
2 3 2
2009-11-13T19:12:43+01:00
Jeden 90°
drugi tez 90°
a trzeci 45°
4 1 4