Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:23:37+01:00
1.Będe się zdrowo odżywiała.
2.Bede sie jak najczęsciej myć .
3.Bede sie ubierać odp. do pogody.
11 3 11
2009-11-13T16:24:12+01:00
Np:
Żeby dbać o zdrowie bede biagała i dużo ćwiczyła, jadła dużo owoców a zmniejszała ilość fast Fud-ów! Będę sie ciepło ubierać na mroźniejsze dni. I będę robiła wszystko co sprzyja mnie i mojemu organizmowi.
16 4 16