Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:41:24+01:00
Noe jako jedyny był w pełni oddany Bogu.Głosił jego słowo i dążyć do nawrócenia ludzi. Dlatego też Bóg postanowił go ocalić i pozwolił mu na zapoczątkowanie nowego życia w wierze i miłości do Boga. Kazał posłusznemu Noemu zbudować arkę i sprowadzić na nia po parze z każdego gatunku zwierząt. Tak właśnie dzięki swojej miłości i posłuszeństwu do Boga Noe zapoczątkował nowe życie w wierze i miłości do Boga
2 5 2
2009-11-13T17:08:46+01:00
Że to jest to jedna wielka przenoiśnia