Zadanie 1 Zapisz w prostszej postaci:

c)(-3;-1)n<-7;-2)
d)(3;8)n<3;6>
g)<4;11>u<2;8)
h)(3;+∞)u<-2;+∞)
k)(-4;7)\(-3;8>
l)(2;7)\(2;5)


Zadanie 2 Zapisz w postaci przedziału lub sumy przedziałów:

c)IR\(6;+∞)
d)IR\{5}
e)IR\[-1;-5}
f)IR\(0;2>

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:26:45+01:00
Zadanie 1 Zapisz w prostszej postaci:

c)(-3;-1)n<-7;-2)=(-3,-2)
d)(3;8)n<3;6>=(3,6>
g)<4;11>u<2;8)=<2,11>
h)(3;+∞)u<-2;+∞)=<-2,∞)
k)(-4;7)\(-3;8>=pusty
l)(2;7)\(2;5)=<5,7)


Zadanie 2 Zapisz w postaci przedziału lub sumy przedziałów:

c)IR\(6;+∞)=(-∞,6>
d)IR\{5}=(-∞,5)u(5,∞)
e)IR\{-1;-5}=(-∞,-5)u(-5,-1)u(-1,∞)
f)IR\(0;2>=(-∞,0>u(2,∞)
2009-11-13T21:40:46+01:00
1
c)(-3;-1)n<-7;-2)=(-3,-2)
d)(3;8)n<3;6>=(3,6>
g)<4;11>u<2;8)=<2,11>
h)(3;+∞)u<-2;+∞)=<-2,∞)
k)(-4;7)\(-3;8>=pusty
l)(2;7)\(2;5)=<5,7)
2
c)IR\(6;+∞)=(-∞,6>
d)IR\{5}=(-∞,5)u(5,∞)
e)IR\{-1;-5}=(-∞,-5)u(-5,-1)u(-1,∞)
f)IR\(0;2>=(-∞,0>u(2,∞)
:>