Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:39:17+01:00
A) 2 x (-2) : 1 + 2 - 2 =4:1+2-2 =4:2=2
- _
2 2

b) 4 + (-4)
_____ = 0:2=0

2

c) (7+(-7) x ( 7 + 5)
________________ - 12 =0x12
|-2| _____ -12=(0:-2)-12=0-12=-12

-2


d) (5+7) x (7 + 5)
_____________ - 12 =12x12
12 ------- -12 = (144:12)-12=12-12=0
12




nie wiem czy dobrze ale starałam sie ;]






2009-11-13T16:42:31+01:00
A) 2 x (-2) : 1 + 2 - 2 =½*-4=-2
_
2


b) 4 + (-4)
__________ =½*4-4=0
2


c) (7+(-7) x ( 7 + 5)
________________ - 12 =0-12=-12
|-2|


d) (5+7) x (7 + 5)
_____________ - 12 =(½*25+70+49)-12=109-12=97
12
2009-11-13T18:33:49+01:00
A) -4:1+2-2 -4+0
2 x (-2) : 1 + 2 - 2 =-----------------=-----------=-2
_ 2 2
2
b) 4 + (-4) o
_____ =-------=0
2 2

c) (7+(-7) x ( 7 + 5) 0x12 0
________________ - 12 =-------=----=0
|-2| (-2) (-2)

d) (5+7) x (7 + 5) 12x12 144
_____________ - 12 =-------- -12=------ -12=12-12=0
12 12 12