Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:43:59+01:00
X*270/300*100% + y*400/500*100% = 400*0,825

90%x + 80% y = 330
x+y = 400

0,9x +0,8(400-x)=330
0,1x=10


x=100
y=300



Pozdrawiam! :)
10 3 10
2009-11-13T17:11:08+01:00
A-Istop
b-IIstop

a*270/300*100% + b*400/500*100% = 400*0,825
mamy
90%a + 80% b= 330
a+b = 400

9/10x +8/10(400-a)=330
b=400-a

0,9x +0,8(400-a)=330
0,1a=10/:0,1


a=100
b=300
3 5 3