Odpowiedzi

2009-11-13T16:40:25+01:00
Wyszło że o 7. 00 . ;]


6 godz. + 4 godz = 10 godz.
10 godz - 3 godz. = 7 . 00

Te 3 godz. bo Dublin od Moskwy dzielą 3 strefy czasowe .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:41:10+01:00
6+4=10 w moskwie
10-3= 7 w dublinie
Roznica czasu miedzy Moskwa a Dublinem to 3 godz.
Odp.: W Dublinie samolot bedzie o 7.00 czasu geenwitch( dla Dublina inaczej strefa zerowa)
2009-11-13T16:57:36+01:00
6 godz. + 4 godz = 10 godz.
10 godz - 3 godz. = 7 . 00
tak mi wyszył ale nie jestem pewna czy mam to dobrze !!!