Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:50:18+01:00
Może:
- modlić się
- czytać biblię
- chodzić na msze św.
- spowiedz św.
może czerpać z:
- Duch Swięty może nam dać
- Pan Bóg
- Jezus
- Matka Boska
1 1 1
2009-11-13T16:56:32+01:00
Chrześcijanin może czerpać siłę i odwagę z wiary w Boga. Codzienna modlitwa i niedzielne spotkania z Bogiem w Kościele tylko pogłębiają naszą wiarę. Gdy mamy jakiś problem i modląc się porozmawiamy z Bogiem to on nas wysłucha i wkrótce sprawi że poczujemy się lepiej.
2 5 2
2009-11-13T18:11:09+01:00
Chrześcijanin powinien czerpać siłę ze swojej wiary nadziei i miłości, Z codziennością powinien sobie radzić patrząc przez pryzmat wiary . W każdym wydarzeniu powinien szukać woli Boga, nigdy nie tracić nadziei.