Odpowiedzi

2009-11-13T16:57:12+01:00
40/8(tyle jest mniejszych boków bo 3razy to 3 boki) tj. 5 więc krótszy bok ma 5cm a dłuższy 3razy tyle= 15cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:59:35+01:00
40 cm ÷ 8 = 5 cm
5 cm × cm = 15 cm - dłuższy bok
5 cm - krótszy bok


Wytłumaczę ci, jakby co : dzielisz przez 8 bo w tych czterech bokach deltoidu jest 8 takich "kawałków" po 5 cm. A później mnożysz przez tyle, o ile razy jest jeden bok większy od drugiego ;]
1 5 1