Odpowiedzi

2009-11-13T17:08:52+01:00
W XXI wieku bardzo moze nam sie przydać mądrość poprzednich pokoleń, ponieważ oni duzo przezyli i nie jedno przyzyli. Np. Ci którzy żyli podczas wojen maja pewne doświadczenie i swoja mądrość i jak by teraz wybuchła taka wojno( co nie daj Boże) ta ich mądrość bardzo sie by nam przydała.
17 1 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:23:58+01:00
Oczywiście że w XXI wieku może nam się przydać mądrość starszych pokoleń możemy się dowiedzieć o tym co się działo w dawnych czasach w Polsce i na świecie jak również dowiedzieć się o starej technologi np. Telewizja, samochody itp. Starsze pokolenie może nam również przekazać wiedzę o ich ubiorze, wyglądzie i modzie.
8 2 8