Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:10:10+01:00
Moje uczucia sa bardzo ciepłe.Mam satysfakcję że dana osoba zna mnie na wylot.Jestem bardzo szczęsliwa.Wsercu czuję radośc i rozkojarzenie.Gdy dostaję wymażony prezent czuję że dana osoba troszczy sie o mnie mimo tego że czasem sie nie dogadujemy
2 3 2
2009-11-13T17:10:32+01:00
Np.
Gdy dostaję wymarzony prezent czuję wielką radość, którą głęboko przeżywam. Czuję także smutek zachowując świadomość że nic co materialne nie jest w stanie przynieść mi długotrwałego spełnienia.
4 2 4