Przyczyną tworzenia się menisku jest wzajemne oddziaływanie ...................
siły ........................ są więkrze niż siły........................., tworzą się menisk wklęsły. Natomiast menisk....................tworzy się, gdy siły ..................niz siły...................... .

2

Odpowiedzi

2009-11-13T18:14:36+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Przyczyną tworzenia się menisku jest wzajemne oddziaływanie międzycząsteczkowe siły przylegania są większe niż siły spójności tworzą się menisk wklęsły. Natomiast menisk wypukły tworzy się, gdy siły spójności są większe niż siły przylegania.
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:23:57+01:00
1międzycząsteczkowe
2przylegania
3spójności
4wypukly
5spójności są wieksze
6przyciągania
14 4 14