Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:16:25+01:00
1.Ucieczka Hektora przed Achillesem.
2. Przepowiednia Zeusa o śmierci Hektora.
3. Postanowienie Hektora o walce z Achillesem.
4.Rzucenie włócznią w Hektora przez Achillesa.
5.Nieudana próba zabicia Achillesa.
6.Walka i śmierć Hektora.
2009-11-13T17:18:00+01:00
Pojedynek Achillesa z Hektorem:

1.Gonitwa Hektora przed Achillesem.
2.Rozmowa Zeusa z Atena
3.Prośbai odwaga Hektora.
4.Sprzeciw i złość Achillesa.
5.Niecelny cios Achilllesa.
6.Większa pewność Hektora.
7.Achilles prosi o pomoc Atenę
8.Ostatnia wola Hektora.
9.Śmiertelne zranienie Hektora przez Achillesa.
10.Śmierć mężnego Hektora.