Odpowiedzi

2009-11-13T17:22:01+01:00
A+4 -zwiększony bok
Pole większego kwadratu:
(a+4)^2=a^2+8a+16
Gdy a=6
P=6^2+8*6+16=36+48+16=100(cm2)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:26:34+01:00
P1=a²
P2=(a+4)²
P2-P1=(a+4)²-a²=8a+16
P1=6²=36
P2=(6+4)²=10²=100
P2-P1=100-36=64

jeśli masz pytania napisz wiadomość
'jeśli pomogłem daj naj:)
1 5 1
2009-11-13T17:30:38+01:00
P = a * a = a²


A kiedy
P = (a + 4 cm) * (a + 4 cm) = (a + 4 cm)²
P = a * (a + 4 cm) + 4 cm * (a + 4 cm)
P = a² + 4a cm² + 4a cm² + 16 cm²
P = a² + 8a cm² + 16cm²

P = (6cm)² + 8 * 6 cm² + 16 cm²
P = 36 cm² + 48 cm² + 16 cm²
P = 100 cm²