Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:31:24+01:00
200 zł - cena marynarki
20% * 200 zł = 20/100 * 200 = (po skróceniu) 40 zł
200 zł - 40 zł = 160 zł - cena spodni
60% * 160 = 60/100 * 160 = ( po skróceniu wszystkich zer) 96 zł
160 zł - 96 zł = 64 zł - cena kamizelki

Kamizelka kosztuje 64 złote.

2009-11-13T17:43:04+01:00
Marynarka-200zł
kamizelka-?
spodnie= -20%

100%-20%=80%
80%*2oo=160-cena spodni

100%-60%=40%
40%*160=64zł

Odp.Kamizelka kosztowała 64złote