Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T17:26:11+01:00

zad 1
1 mila morska = 1852 m = 1,852 km
a) 2025 * 1,852 km = 3750,3 km

zad 2
b) 1750 km z 1,852 km = 1750 km * 1,852 km = 3241 km



2 3 2
2009-11-13T17:28:44+01:00
A)2025mil×1852m=3750300m
b)1750km=1750000m
1750000m:1862m= ≈944mil
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:42:12+01:00
2025*1852=3750300m=3750,3km


1750km*1000m=1750000m

1750000/1852=945mil w przyblizeniu
1 5 1