Zadanie z języka angielskiego;
Opisać;

1.Introduce yourself. - Przedstawić się szczegółowo (Napisać o sobie; jak mam na imię, gdzie mieszkam, ile mam lat, jak się nazywają rodzice, ile mam rodzeństwa, ile mają lat itd.)

2.My likes and dislikes. - Co lubię, a czego nie lubię.( Z użyciem podanych zwrotów, które są poniżej);
- I don't like
- I absolutely love
- I can't stand
- I quite like
- I'm not very keen on
- I really hate
- I really like
- I'm qiute keen on
- I don't mind

3.Jak wygląda mój dzień? (Napisz używając zwrotów podanych niżej);
- go to bed
- have a snack
- fall asleep
- sleep
- wake up
- get up
- have breakfast
- have a shower
- have a nap
- have a lie-in

Proszę jak najszybciej...!
Można zyskać 130 punktów
Także warto...;*
Proszę także np. w przetłumaczaniu o to aby pod spodem czy tam obok napisać to po polsku

Z góry dziękuję..

Kto się podejmie wyzwania znaczy o nim???
Kto jest dobry z angielskiego???


2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:49:04+01:00
Hi, my name is Katie and I'm 16 years old. I live in Katowice. I have one brother, his name's Chris and he is 25 years old . My mum name is Hannah and my dad's name is Rob. (oczywiście zmień sobie imiona) = cześc mam na imię Katie i mam 16 lat, mieszkam w Katowicach. Mam 1 brata, który ma na imię Chris i ma 25 lat. Moja mama to Hannah a tata Rob.

I don't like studying but I absolutely love reading. I can't stand doing homework and I quite like watching tv. I'm not very keen on science and maths. I really hate eat mcdonald's! I really like swimming and I'm quite keen on history and I don't mind sleeping!

I get up at 7 a.m every day then I have a breakfast, after that I go to school. Lessons starts at 8 a.m . I come back home at 3 p.m. Then I eat a dinner or snack, after that I usually have a nap. When I get up I always do my homework, at 9 p.m I always take a shower and about 10. p.m I go to bed and fall asleep.

( wstaję o 7 rano codziennie potem jem śniadanie, potem idę do szkoły. Lekcje zaczynają się o 8 rano. Do domu wracam o 15 potem jem obiad lub przekąskę, później robię sobie drzemkę. Kiedy się obudzę robię zadanie domowe i o 21 biorę prysznic i około 22 idę spać.)
3 5 3
2009-11-13T17:57:12+01:00
Helo . ! my name i's .... mam na imie .

im ... yahre old mam .. lat .
form are .. mieszkam w Poznaniu .
my mum is name ... moja mam nazywa sie ..
my dad is name ........ mój tata nazywa sie
my sister is 12 yahre old .
my braders is 4 yahre old .

mysle że dobrze ;))

2 3 2