-On ją kochał.. ale nie mógł z Nią być.
-Czemu?
-Bo bał się.
-Czego?
-Tego,co powiedzieliby jego koledzy ..

Cos w takim stylu podali mi byście ??
Takie opisy chciałam w formie dialogu nie koniecznie o zranionej miłosci może byc o szczęśliwej :)

3

Odpowiedzi

2009-11-13T17:33:10+01:00
-lubisz mnie?
-nie
-myślisz ze jestem ładna?
-nie,
-jestem w twoim sercu?
-nie,
-płakał byś gdybym umarła?
-nie,

-nie lubię a kocham,
nie jesteś ładna tylko piękna,
nie jesteś w moim sercu a jesteś moim sercem,
nie płakałbym gdybyś umarła tylko bym umarł.
1 5 1
2009-11-13T17:37:58+01:00
Sory, ale musimy sie rozstac...
-Ale co co sie stało..
-Mam kogoś..
-Co?! Jak mogłeś mi to zrobić?!
Chłopak odchodzi.

Dziewczyna jest załamana. Nie koże dojśc do siebie. Po kilku tygodniach kumpel jej byłego mowi jej że jej były jumarł w szpitalu na raka. Kazał jej przekazać ze ją kocha. I dlatego tak postapił. . Nie chciał jej zranić :(
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:50:09+01:00
- Ona kochała go, tak bardzo jak nikogo innego .
- Więc dlaczego się poddała i nie walczyła?
- z miłości. Pragnęła jego szczęścia, a wiedziała, że sama go dać jemu nie umie .
- a on ?
- on ? ... kochał ją też .
- więc dlaczego nic z tym nie zrobił?
- bał się ...
- a miał czego?
- miał, ona wiedziała o nim więcej niż kto kolwiek inny.