Odpowiedzi

2009-11-13T17:40:36+01:00
Bóg się rodzi.
C C' C' H A A A A G F E G C G F E E D ^^Bóg się rodzi, moc truchleje, Pan niebiosów obnażony
C C' C' H A A A A G F E G C G F E E D ^^Ogień krzepnie, blask ciemnieje, ma granice Nieskończony
F D E F G G E G ^^Wzgardzony, okryty chwałą
F D E F G G E G ^^Śmiertelny król nad wiekami
F D E F G G E G ^^A Słowo Ciałem się stało
F D E F G H D C ^^I mieszkało między nami

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:47:15+01:00
Cicha noc:
sol la sol | mi | sol la sol | mi | re2 re2 | si si | do2 do2| sol ||: la la | do2 si la | sol la sol | mi sol :| re2 re2 | fa2 re2 si| do| mi2 | do2 sol mi| sol fa re | do do

gdy się Chrystus rodzi:
sol mi do2 la | la sol | mi mi fa re | re do :||: re re mi fa re| mi mi fa sol mi| re re mi fa re | mi mi fa sol mi| sol sol sol | la la la| si si si| do2 sol la fa| mi re | do :||
2009-11-13T17:50:08+01:00
Jezus Malusieńki:
Ć H A GIS A H E
Ć H A GIS A H E
DE FF EF GG
AG FD FE
DE FF EF GG
AG FE DC
Lulajże Jezuniu:
E E E G F E F D D F A G E E E G F E F D G F F E
ref; G G Ć H A A G F F A A G
E E E G F E F D G F F E
WŚRÓD NOCNEJ CISZY:
G A F G D H H C2 A H G A F G D H H C2 A H G H G H C2 A F D A H C2 A F D
(G G A F G x2)